PROGRAM

JAK POSÍLIT ROLI PR VE FIRMĚ?

21. 10. 2015, Palác Žofín

 

8.30 - 9.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

9.00 - 10.30 

A. Posilování role PR uvnitř firmy

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

Jak a proč posilovat roli PR ve firmě směrem k top managementu. Témata: strategická role PR, budování a péče o značku, PR v B2B

 

1. Kam směřuje trh, jak si PR buduje svou pozici ve světě
Francis Ingham, Director General, Public Relations Consultants Association (PRCA)

2. We Believe in Stories
Tomáš Kellner, Managing Editor, GE Reports

 

3. Silné PR jde ruku v ruce se silným businessem

Roman Maco, Director of Marketing and Communications, KPMG Česká republika

10.30 - 11.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU A ČAJ

11.00 - 13.00

B. PR a měnící se prostředí

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

MÉDIA TRADIČNÍ I NOVÁ + NEJVĚTŠÍ VÝZVY PR

4. #DataOrgasm - nová emoce pro PR
Petra Mašínová, CEO, NEWTON Media

5. 3 D dnešních médií
Ondřej Aust, šéfredaktor, Médiář

6. Nejlepší a nejhorší příklady PR praxe (diskusní minipanel)
Moderuje: Robert Janča
Přední odborníci rozebírají nejsilnější momenty a nejčastější nešvary domácích i světových kampaní. Přesvědčte se o tom, co funguje a čeho se raději vyvarovat.

Diskutují:
Pavel Barvík, manažer komunikace a firemních záležitostí, Pivovary Staropramen

Martina Kemrová, manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí, T-Mobile
Roman Maco, Director of Marketing and Communications, KPMG Česká republika

Vyhlášení Osobnosti roku 2015

Nominované osobnosti:
Lucie Bittalová, autorka projektu Měsíc Raka Bohuslav Bohuněk, redaktor, MarketingSalesMedia
Adam Gebrian
, architekt a kritik
Karel Havlíček
, předseda AMSP ČR
Petr Švancara
, bývalý ligový fotbalista

13.00 - 14.00 PRACOVNÍ OBĚD

14.00 - 15.00

C. Prezentační soutěž RICPIC

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

 

 

 

 

 

Kultovní show. Jak posílit roli PR doma a ve společnosti? Aneb co udělat proto, abychom babičce nemuseli vysvětlovat, co je to public relations?

Prezentující:
Martin Klofanda, New Business Development Manager, UGO
Pavlína Louženská, Marketing Manager, Zoot
Martin Pavlíček, Co-Managing Director, Havas PR Prague

 

15.15 - 17.00

D1. Strategie komunikace
Moderuje: Ondřej Drábek, zakladatel, BeefBrothers

“Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen řinčení zbraní před porážkou.” - Sun Tzu, Umění války.

Dnes je dobrá strategie nejlepší cestou, jak ušetřit peníze a vyhnout se porážkám v budoucnosti. Pojďte s námi diskutovat o tom, co potřebujete pro tvorbu silné strategie, které se můžete držet déle než tři měsíce.


Diskutují:
Jiří Hrabovský, Partner, Ewing Group
Dan Plovajko, Advisor to the Chairman of the Board, KKCG

Pavlina Rieselová, Managing Partner, Ewing Group

 

D2. Integrovaná komunikace
Moderuje: Rostislav Starý, Partner, PR.Konektor

Jak správně integrovat možnosti nových médií s tradičními nástroji PR? Mění se společnost i média a s nimi i způsoby, jak oslovit a ovlivnit cílovou veřejnost. Získaná média jsou často rozdílovou složkou kampaní a s jejich rostoucím vlivem roste i význam a možnosti PR. Sekce nabídne pohled agentur, zadavatelů, akademické sféry i zástupců nových médií a zaměří se na praktické ukázky, jak nové možnosti efektivně integrovat v opravdu funkční kampaň.

Diskutují:
Lukáš Burda, Head of Digital, Česká spořitelna
Jirka Král, přední český youtuber
Veronika Marková, koordinátorka externí komunikace, Sazka
Jan Zápotocký, doktorand, FSV UK

 

D3. PR ve státní správě
Moderuje: Bob Kartous, vedoucí komunikace, EDUin

V pořadí již třetí díl věnovaný komunikaci ve státní správě se tentokrát podrobně zaměří na vypisování výběrových řízení a přípravu komunikační strategie. Jaké činnosti ošetřit interně a jaké naopak delegovat? Nebudou samozřejmě chybět praktické příklady z ČR i EU. Do diskuse se zapojí zástupci veřejné, soukromé i neziskové sféry.


Diskutují:
Jaroslav Broža, ředitel odboru komunikace, Nejvyšší kontrolní úřad
Vlastimil Fidler, ředitel Odboru elektronizace veřejných zakázek a koncesí, MMR
Jiří Gruntorád, vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu, Jihočeský kraj

Tomáš Hořejší, EU Funding, Media and Political Consultant and Contractor, Lobbyst
Boris Kováč, Business Development, ZAKK
Alena Marešová, tisková mluvčí, Plzeňský kraj
zástupce MŠMT

17.00 Koktejl k 20. výročí Asociace Public Relations Agentur

  

Máte nápad, jak konferenci obohatit? Ozvěte se nám.

tým Blue Events

  

Jste zde: PR SUMMIT >> Program >> Program

KDYBY NĚCO, JSME TU PRO VÁS: Blue Events, Hlubočepská 38c, 152 00 Praha 5, Česká republika | email: info@BlueEvents.eu
Infolinka pro účastníky: +420 222 749 841 | Infolinka pro zájemce o propagaci: +420 737 216 978