Minulé ročníky

JAK POSÍLIT ROLI PR VE FIRMĚ?

21. 10. 2015, Palác Žofín

 

8.30 - 9.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

9.00 - 10.30 

A. Posilování role PR uvnitř firmy

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

Jak a proč posilovat roli PR ve firmě směrem k top managementu. Témata: strategická role PR, budování a péče o značku, PR v B2B

 

1. Kam směřuje trh, jak si PR buduje svou pozici ve světě
Francis Ingham, Director General, Public Relations Consultants Association (PRCA)

2. We Believe in Stories
Tomáš Kellner, Managing Editor, GE Reports

 

3. Silné PR jde ruku v ruce se silným businessem

Roman Maco, Director of Marketing and Communications, KPMG Česká republika

10.30 - 11.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU A ČAJ

11.00 - 13.00

B. PR a měnící se prostředí

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

MÉDIA TRADIČNÍ I NOVÁ + NEJVĚTŠÍ VÝZVY PR

4. #DataOrgasm - nová emoce pro PR
Petra Mašínová, CEO, NEWTON Media

5. 3 D dnešních médií
Ondřej Aust, šéfredaktor, Médiář

6. Nejlepší a nejhorší příklady PR praxe (diskusní minipanel)
Moderuje: Robert Janča
Přední odborníci rozebírají nejsilnější momenty a nejčastější nešvary domácích i světových kampaní. Přesvědčte se o tom, co funguje a čeho se raději vyvarovat.

Diskutují:
Pavel Barvík, manažer komunikace a firemních záležitostí, Pivovary Staropramen

Martina Kemrová, manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí, T-Mobile
Roman Maco, Director of Marketing and Communications, KPMG Česká republika

Vyhlášení Osobnosti roku 2015

Nominované osobnosti:
Lucie Bittalová, autorka projektu Měsíc Raka Bohuslav Bohuněk, redaktor, MarketingSalesMedia
Adam Gebrian
, architekt a kritik
Karel Havlíček
, předseda AMSP ČR
Petr Švancara
, bývalý ligový fotbalista

13.00 - 14.00 PRACOVNÍ OBĚD

14.00 - 15.00

C. Prezentační soutěž RICPIC

Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize

 

 

 

 

 

Kultovní show. Jak posílit roli PR doma a ve společnosti? Aneb co udělat proto, abychom babičce nemuseli vysvětlovat, co je to public relations?

Prezentující:
Martin Klofanda, New Business Development Manager, UGO
Pavlína Louženská, Marketing Manager, Zoot
Martin Pavlíček, Co-Managing Director, Havas PR Prague

 

15.15 - 17.00

D1. Strategie komunikace
Moderuje: Ondřej Drábek, zakladatel, BeefBrothers

“Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen řinčení zbraní před porážkou.” - Sun Tzu, Umění války.

Dnes je dobrá strategie nejlepší cestou, jak ušetřit peníze a vyhnout se porážkám v budoucnosti. Pojďte s námi diskutovat o tom, co potřebujete pro tvorbu silné strategie, které se můžete držet déle než tři měsíce.


Diskutují:
Jiří Hrabovský, Partner, Ewing Group
Dan Plovajko, Advisor to the Chairman of the Board, KKCG

Pavlina Rieselová, Managing Partner, Ewing Group

 

D2. Integrovaná komunikace
Moderuje: Rostislav Starý, Partner, PR.Konektor

Jak správně integrovat možnosti nových médií s tradičními nástroji PR? Mění se společnost i média a s nimi i způsoby, jak oslovit a ovlivnit cílovou veřejnost. Získaná média jsou často rozdílovou složkou kampaní a s jejich rostoucím vlivem roste i význam a možnosti PR. Sekce nabídne pohled agentur, zadavatelů, akademické sféry i zástupců nových médií a zaměří se na praktické ukázky, jak nové možnosti efektivně integrovat v opravdu funkční kampaň.

Diskutují:
Lukáš Burda, Head of Digital, Česká spořitelna
Jirka Král, přední český youtuber
Veronika Marková, koordinátorka externí komunikace, Sazka
Jan Zápotocký, doktorand, FSV UK

 

D3. PR ve státní správě
Moderuje: Bob Kartous, vedoucí komunikace, EDUin

V pořadí již třetí díl věnovaný komunikaci ve státní správě se tentokrát podrobně zaměří na vypisování výběrových řízení a přípravu komunikační strategie. Jaké činnosti ošetřit interně a jaké naopak delegovat? Nebudou samozřejmě chybět praktické příklady z ČR i EU. Do diskuse se zapojí zástupci veřejné, soukromé i neziskové sféry.


Diskutují:
Jaroslav Broža, ředitel odboru komunikace, Nejvyšší kontrolní úřad
Vlastimil Fidler, ředitel Odboru elektronizace veřejných zakázek a koncesí, MMR
Jiří Gruntorád, vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu, Jihočeský kraj

Tomáš Hořejší, EU Funding, Media and Political Consultant and Contractor, Lobbyst
Boris Kováč, Business Development, ZAKK
Alena Marešová, tisková mluvčí, Plzeňský kraj
zástupce MŠMT

17.00 Koktejl k 20. výročí Asociace Public Relations Agentur

Public Relations Summit 2014
22. 10. 2014, Palác Žofín

HRANICE BYLY ZBOŘENY. PUBLIC RELATIONS NA PRAHU NOVÉ ÉRY.

08.30-09.00 Registrace účastníků
     
09.00-11.00 A. VÍTEJTE VE SVĚTĚ BEZ HRANIC Moderuje Daniela Písařovicová, Česká televize
  Hranice mezi PR a marketingem nikdy nebyla tenčí. Reklamní agentury zkouší nabízet PR služby, PR profesionálové zase komplexní kampaně. Co to pro obor PR znamená? Příležitost, nebo hrozbu? Je cestou k úspěchu specializace, nebo integrace? A má vůbec smysl obě disciplíny ještě rozlišovat? Jak se v novém světě bez jasně definovaných hranic vyznat a uspět?
     
  1. Jak měřit efekty PR? Barry Leggetter, CEO, International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC)
     
  2. BIG DATA: Co je za zrcadlem Petra Mašínová, CEO, NEWTON media
     
  3. Proměny trhu, proměny médií: tradiční značka a nové výzvy Václav Friedmann, Head of Corporate Communication, SAZKA
     
  4. Start-upy v nové éře komunikace Csaba Faix, Communications Manager, Prezi
     
11.00-11.30 Přestávka na kávu
     
11.30-13.30 B. HRANICE BYLY ZBOŘENY. PR NA PRAHU NOVÉ ÉRY Moderuje Daniela Písařovicová, Česká televize
  Aktuální témata, která hýbou profesí PR.
     
  5. Zpráva o stavu bloggerů a oppinion leaderů v ČR
Hranice mezi významnými a nevýznamnými médii se pomalu hroutí. Roste vliv sociálních a "komunitních" médií na úkor těch tradičních. Stíhají se tomuto trendu značky v Česku přizpůsobovat? A jak s vlivnými českými opinion leadery pracovat?
Martin Ježek, Managing Directror a Ivan Tučník, Senior PR Consultant, Inspiro Solutions
     
  6. Digitální PR v praxi
Jak využít opinion leadery a propojit komunikaci v tradičních a sociálních médiích. Proč PR nikdy nebylo silnější a jak se mění jeho role.
Rostislav Starý, partner, PR.Konektor a Petr Ungerman, Marketing Manager Chocolate CZ/SK, Mondelez
     
  7. Boření hranic v politickém marketingu
Politický marketing v České republice byl donedávna neprobádanou oblastí. S nástupem politických kampaní „nového typu“ a se vstupem profesionálů se zkušenostmi ze světových agentur se mapa politického marketingu začala postupně překreslovat. Co stojí za úspěchem jedné z nejvýraznějších kampaní, která do vlády vynesla Andreje Babiše?
Petr Topinka, tvůrce kampaně politického hnutí ANO
     
  Vyhlášení PR osobnosti roku 2014


  Moderuje: Daniela Písařovicová, Česká televize a Radek Maršík, ředitel, FleishmanHillard a místopředseda výkonné rady APRA
     
  Nominované osobnosti

Vladimír Bystrov, Partner, Bison & Rose
Hany Farghali, Director, External communication, Internal Media, ČSOB
Ondřej Kobza, kavárník a kulturní aktivista
Ivo Měšťánek, Managing Partner, CHM Communication
Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR
     
13.30-14.30 Pracovní oběd
     
14.30-15.00 C. JAK V KOMUNIKAČNÍM SVĚTĚ BEZ HRANIC USPĚT
Shrnutí nosných myšlenek a nejzajímavějších otázek konference v podání Michala Vlasáka, člena programového výboru.
     
15.00-16.30 D1. Prezentační soutěž RICPIC
  „Od pádu komunistického režimu uplynulo čtvrtstoletí. Jak na Václavské náměstí dnes dostat sto tisíc lidí?“
K příležitosti 25. výročí sametové revoluce se vybraní komunikátoři zaměří na to, jak v českém národě vzbudit vlnu aktivismu a přivést jej na Václavské náměstí v počtu větším než stotisícovém. Třeba právě na 17. listopad.

Soutěžící:

Vladimíra Dvořáková, vedoucí katedry politologie, FMV VŠE v Praze
Vladimír Komjati, tiskový mluvčí, Air Bank
Ondřej Koutník, redaktor, Lidové noviny
Roman Maco, Director of Marketing and Communications, KPMG Česká republika
Jan Podzimek, CEO, Pria
Václav Sochor, konzultant, Bison & Rose
     
15.00-16.30 D2. Jak by měla státní správa komunikovat?
  Moderuje Jan Kučmáš, partner, AMI Communications

V pokračování úspěšné série věnované public relations ve státní správě a samosprávě se tentokrát podíváme na to, jak by měly subjekty ve veřejném sektoru komunikovat směrem ke svému publiku – ať už se jedná o občany, média či odbornou veřejnost. Jak správně nastavit a implementovat komunikační strategii? Nechte se inspirovat úspěšnými případovými studiemi z ČR a diskutujte o největších překážkách i výzvách PR ve veřejné správě s předními českými odborníky. Seznamte se s úskalími vypisování výběrových řízení na PR služby.

Vystoupí:
Jana Pattynová, partner, advokátní kancelář PIERSTONE
Petr Lutonský, Project Director, Communa
Zdeňka Učňová, Account Director, AC&C Public Relations
Marek Zeman, odborník na komunikaci státní správy
     

Public Relations Summit 2013
23. 10. 2013, Palác Žofín

BUDOUCNOST SE DĚJE TEĎ!

08.30-09.00 Registrace účastníků
     
09.00-10.30 A. JAK SE ZMĚNIT PRO BUDOUCÍ ÚSPĚCH? Moderuje Daniela Písařovicová, Česká televize
     
  1. Nové trendy a český trh public relations Martin Mravec, Managing Director, GfK Czech
     
  2. Značky v nové éře komunikace Marian Salzman, CEO, Havas PR North America
     
10.30-11.00 Přestávka na kávu
     
11.00-13.00 B. JSOU NOVÉ TRENDY OPRAVDU EFEKTIVNÍ? Moderuje Daniela Písařovicová, Česká televize
Aktuální témata, která hýbou profesí PR. Zapojení všech účastníků formou hlasování.
     
  3. Jak současné změny v médiích ovlivňují obor PR
Co se děje v médiích z pohledu vlastnických změn a co to znamená pro public relations? Média nabízejí nové formáty a formy inzerce, zmenšuje se tím prostor pro tradiční vyjednávání publicity? Kde hledat cestu?
Martina Vojtěchovská, šéfredaktorka, MediaGuru
     
  4. Půjde tisková zpráva brzy do důchodu?
Brand journalism vs. klasická korporátní komunikace

Stačí vytvářet zajímavý obsah a publikum si ho samo najde? Je psaní příběhů efektivnější než dobrá tisková zpráva?
Roman Hřebecký, Ideamaker, Pábení.cz
     
  5. Mají ještě tradiční média vliv, který od nich očekáváme?
Intenzivní kampaně vs. svět nezávislých opinion makerů

Do jaké míry lidé ztratili důvěru v tradiční média? Jak se tyto trendy odráží ve strategiích a rozpočtech kampaní?
Lucie Orlovská, marketingová manažerka, Lenovo
     
  6. Souboj značek v nové éře komunikace
PR kampaň aktivizující fanoušky Barcelony a Realu v Česku. Kombinované využití nových médií i tradičního PR.
Václav Mozer, Senior Marketing & PR Manager, Chello Central Europe
     
  Vyhlášení PR osobnosti roku Moderuje: Radek Maršík, ředitel, FleishmanHillard a místopředseda výkonné rady APRA a Daniela Písařovicová, Česká televize
     
  Nominované osobnosti

Vladimír Bystrov, Partner, Bison & Rose
Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR
Milan Hejl, Partner, AMI Communications
Marek Pražák, Managing Partner, Svengali Communications
Petr Pavlík, generální ředitel, Stock Plzeň a prezident Unie dovozců a výrobců lihovin
     
13.00-14.00 Oběd
     
14.00-16.00 C1. Role PR v době masivní migrace zákazníků
  Moderuje Petra Mašínová, CEO, McCann Communication & Consulting

Boj o nové zákazníky a jejich udržení. Jakou pozici zaujímá PR? Co plyne ze zkušeností z bankovního, energetického a telekomunikačního trhu? Zkušenosti českých manažerů v marketingu a PR.

Davidové a Goliášové na poli medializace
Pavel Herot, jednatel, Media Tenor
Panelisté:

Ladislav Kříž, vedoucí mediálního odboru a tiskový mluvčí, ČEZ
Martin Jonáš, tiskový mluvčí, Centropol
Ivo Měšťánek, ředitel útvaru externí komunikace & interní média, ČSOB
Vladimír Komjati, tiskový mluvčí a PR manažer, Air Bank
Hany Farghali, tiskový mluvčí a PR manažer, Telefónica
     
14.00-16.30 C2. Public relations jako transparentní nástroj pro státní správu
  Moderuje Denisa Kasl Kollmannová, vedoucí katedry komunikace a PR, FSV UK v Praze

Víte, jak realizovat úspěšnou PR kampaň ve státní správě a samosprávě? Jak připravit výběrové řízení na PR podle zákona o veřejných zakázkách? A jak zajistit, aby výsledky odpovídaly investici? Dokážete uvést příklad kvalitní PR kampaně z Čech a zahraničí? Nejen na tyto otázky vám odpoví exkluzivní sekce pro zástupce státní správy.

Panelisté:
Jak legálně vypsat výběrové řízení na PR podle zákona o veřejných zakázkách
Jana Pattynová, partner, PIERSTONE

Vzorové výběrové řízení na PR
Petr Engliš, Managing Director, Pepr Consulting

Případové studie PR kampaní:
      Digitalizace TV vysílání
       Zdeněk Duspiva, bývalý národní koordinátor přechodu na digitální TV

      Dřevěná kniha pro Ministerstvo zemědělství
       Milan Hejl, partner, AMI Communications

      Inspiruj se a patentuj!
       Josef Dvornák, vedoucí kanceláře úřadu, Úřad průmyslového vlastnictví

Vládní komunikace a kampaně: Jak komunikuje česká vláda s občany?
Denisa Kasl Kollmannová, vedoucí katedry komunikace a PR, FSV UK v Praze
     
  Závěrečné překvapení pro účastníky
     

Public Relations Summit 2012
OREA Hotel Pyramida, Praha, 23 .10. 2012

CHANGE MANAGEMENT - KOMUNIKACE PŘI ŘÍZENÍ ZMĚN

8.30–09.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
     
9.00-10.00 A. Lokální a globální změny – v čem jsou jiné? Řídí Pavlína Rieselová, členka výkonné rady, APRA
     
  1. Z Brna na konec světa Ricardo Adame, Vicepresident pro komunikaci/ globální vztahy s veřejností, AVG
     
  2. Turbulence v energetice:
připoutejte se prosím
Pavel Cyrani, ředitel Divize strategie, ČEZ
     
10.00-10.30 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
10.30-12.00 B. Změna majitele, změna kultury, změna přístupu k zákazníkům Řídí Denisa Kasl Kollmannová, Vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR, FSV UK
     
  3. Stará značka, nový obsah Roman Stupka, bývalý generální ředitel ETA
     
  4. Otevřeno x Zavřeno: Proměna komunikace ve státní správě Drago Sukalovský, starosta, Kuřim
     
  5. Selský rozum v prostředí komplexní změny Pavel Řehák, CEO, Česká pojišťovna
     
  Vyhlášení PR osobnosti roku Moderuje: Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR a Radek Maršík, ředitel, Fleishman-Hillard a místopředseda výkonné rady APRA
     
12.00-13.00 OBĚD
     
13.00-14.30 C. Jak značky z období socialismu našly novou tvář Diskusní panel řídí: Marek Hlavica, nezávislý konzultant komunikace
     
  Panelisté:
Robert Janča, marketingový ředitel, Artport/Botas66
Jan Prokop, Brand Manager, Prim
Miroslav Velfl, ředitel, DBK
Egle Wehle, Brand Manager, Kofola
     
14.30- 15.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
15.00-16.30 D. RICPIC: PR strategie, jak dostat svého kandidáta na Hrad

Soutěží provádí moderátorka Iva Pazderková
     
  Měl by každý kandidát natočit propagační video na své chalupě? • Je lepší si nechat zaplatit kampaň od miliardáře nebo od studentů a důchodců? • Jakou špínu je třeba vytáhnout na konkurenty a kdy? • Co když billboardy zase přemaluje nějaký řidič autobusu? • Je lepší stylizace "filosof- idealista" nebo "odpovědný ekonom"? • Měl by mít kandidát nějaký názor nebo raději ne?

Soutěžící:

David Brada, majitel, Cream Prague
Vladimír Bystrov, Partner, Bison & Rose
Lenka Čábelová, Manažerka marketingu a komunikace, PwC
Petr Holec, redaktor týdeníku Reflex
Jan Kučmáš, Senior Consultant, AMI Communications
Petr Šourek, jednatel a výkonný ředitel, Corrupt Tour
     
16.30 ZÁVĚR KONFERENCE
     

Public Relations Summit 2011
Corinthia Hotel Praha, 19 .10. 2011

PR OČIMA CEO

8.30–09.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
     
9.00-11.00 A. ŠÉF CHCE DĚLAT PR – PROČ A PRO KOHO? Moderuje Libuše Bautzová, redaktorka, Česká televize
     
  1. Vliv CEO na reputaci firmy Denisa Kasl Kollmannová, vedoucí katedry komunikace a PR, UK v Praze
     
  2. Pohled z venku: Belgičan v Česku Francois Vleugels, CEO a předseda představenstva, Bochemie
     
  3. Pohled z venku: Čech v Rakousku Robert Chvátal, CEO, T-Mobile Austria
     
  4. Domácí pohled: český CEO v ČR Dan Ťok, CEO, Skanska
     
11.00-11.20 B. HLASOVÁNÍ O PR MANAGEROVI ROKU 2011
Moderují: Radek Maršík, ředitel, Fleishman-Hillard a místopředseda výkonné rady APRA a Marek Hlavica, nezávislý konzultant komunikace
Představení nominovaných osobností, veřejné hlasování a vyhlášení vítěze pro rok 2011
     
11.20-12.45 OBĚD
     
12.45-14.30 C. CO ČEKAJÍ OD PR ZAJÍMAVÉ OSOBNOSTI V ČELE ORGANIZACÍ? Diskusní panel řídí: Marek Hlavica, nezávislý konzultant komunikace
     
  Panelisté:
Vojtěch Jirků, generální ředitel, EURONEWS
Luděk Pfeifer, jednatel a předseda představenstva, M.C.TRITON
Jan Rafaj, ředitel vnějších vztahů a personalistiky, ArcelorMittal Ostrava
Roman Teiml, CEO, SAP
David Vrba, CEO, 3M Česko
     
14.30-15.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
15.00-16.30 D. PREZENTAČNÍ SOUTĚŽ RIC PIC!

„Jak zatočit s korupcí v Česku pomocí PR?“

Soutěží provádí: herec, publicista, režisér, dramatik a moderátor Jan Kraus
     
  Soutěžící:

Radim Jung, ředitel, Ewing Public Relations Slovensko
Václav Láska, advokát, spolupracovník Transparency International
Martin Hausenblas, místopředseda představenstva, Adler International
David Holman, ředitel PR oddělení, MEDIA AGE
Irena Zatloukalová, Manažer PR a interní komunikace, Seznam.cz
     
16.30 ZÁVĚR KONFERENCE
     

Public Relations Summit 2010
Corinthia Prague Hotel, 20.10.2010

MĚŘÍME EFEKTIVITU PRO BYZNYS

8.30–09.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
     
9.00-10.30 A. AKTUÁLNÍ TRENDY Přivítání hostů a moderace: Pavlína Rieselová, členka Výkonné rady APRA a ředitelka Ewing Public Relations
     
  1. Nové globální standardy měření Michal Vlasák, Senior PR Manager, Euro RSCG Public Relations
     
  2. Případová studie: Vyměňte politikyRole a výsledky PR měřené v průběhu této české minirevoluce David Seibert, iniciátor projektu Vyměňte politiky.cz
     
  3. Od monitoringu k měření efektivity Andre Manning, viceprezident a vrchní ředitel externí komunikace, Royal Philips Electronics
     
10.30-11.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
11.00-12.00 B. MĚŘÍME EFEKTIVITU PRO BYZNYS  
     
HLAVNÍ ŘEČNÍK Potvrzení hodnoty PR Mark Weiner, generální ředitel,PRIME Research, North America
     
12.00-12.45 OBĚD
     
12.45-14.30 C. A JAK POČÍTÁME EFEKTIVITU U NÁS?
(DISKUSNÍ PANEL)
Moderace: Dana Dvořáková, vítězka ocenění PR Manager roku 2009
     
  Témata:
Mají všechny vaše PR kampaně předem nastaveny cíle? Jakým způsobem se vám daří dávat do souvislostí obchodní a komunikační cíle? Kolik procent rozpočtu investujete do adekvátních rešerší a měření efektivity PR aktivit? Lze izolovat efekt PR od dalších nástrojů v rámci komunikačního mixu? Stačí sledovat počet článků a zmínek v mediích? Nepoužíváte AVE, že ne?! Snažíte se měřit reputaci v sociálních médiích?


Panelisté:
Roman Frkous, ředitel komunikace, GE Money
Jan Jedlička, výkonný ředitel, United Bakeries
Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí, T-Mobile
Eva Kotýnková, manažer komunikace a PR, Jan Becher – Karlovarská Becherovka
Ladislav Kříž, manažer mediálního útvaru Skupiny ČEZ, ČEZ
Radek Maršík, Managing Director, Fleishman - Hillard
Pavel Vlček, tiskový mluvčí, Ministerstvo průmyslu a obchodu
     
  V závěru diskusního bloku:
VYHLÁŠENÍ PR MANAGERA ROKU 2010
     
14.30-15.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
     
15.00-16.30 D. PECHA KUCHA: JAK NAUČIT ČECHY PÍT LIMONÁDU MÍSTO PIVA? Moderace: Barbora Tachecí, moderátorka, TV Prima
     
  Úvod do soutěže: Piva, limonády či vody v médiích … a v souvislostech, které byste nečekali Pavel Maška, obchodní ředitel, Anopress IT
     
 

Vybraní PR profesionálové budou mít vymezený čas 20 x 20 vteřin (a ani o vteřinu více), aby přesvědčili účastníky, že PR komunikace se může zhostit i tak složitého úkolu, jako naučit Čechy pít limonádu místo piva


Účastníci summitu budou ve skupinách posuzovat a hodnotit jejich výkony

Metodou Pecha Kucha nás přesvědčí soutěžící:
Marcela Dvořáková, ředitelka komunikace a marketingu, Veolia Voda ČR
Milan Hejl, Partner, AMI Communications
Marek Hlavica, konzultant
Jana Jabůrková, ředitelka firemní komunikace, ČEPS
Ondřej Kubala, tiskový mluvčí, Sčítání lidu, domů a bytů 2011, Český statistický úřad
Zuzana Svobodová, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola Czech Republic & Slovakia
     
  Finální verdikt poroty a oznámení vítěze soutěže Pecha Kucha
     
16.30 SHRNUTÍ ZÁVĚRŮ Z KONFERENCE Pavlína Rieselová, členka Výkonné rady APRA, ředitelka Ewing Public Relations



PR Summit 2009

andel´s hotel Praha, 21.10.2009

ROLE PR V TURBULENTNÍCH ČASECH

Jaký velký kus z koláče MARCOM si ukousne PR?



     
08.30-09.00

REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ  

     
09.00-10.30 A. ROLE PR V TURBULENTNÍCH ČASECH Přivítání hostů a moderace: Pavlína Rieselová, člen Výkonné rady APRA
     
  1. S krizí o závod
 
Vadim Petrov, General Manager Corporate  Affairs Department, Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech
 
     
  2. Jak jsme sladili Evropu Gabriela Švecová, , ředitelka odboru komunikace, Sekce pro předsednictví ČR v Radě EU
     
  3. Finanční sektor: krize důvěry Alexandra Gjurić, , manažerka komunikace a tisková mluvčí ING ČR/SR
     
  4. Online Communication a Web Relations: jak vzniká krize online a jak se jí dá zabránit? Jakub Hrabovský, PR Manager, Corporate Affairs Vodafone Group, Vodafone UK
     
10.30-11.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU / ČAJ
     
11.00-12.00

HLAVNÍ ŘEČNÍK:
B. GLOBÁLNÍ VYHLÍDKY KONZULTAČNÍCH FIREM Lou Capozzi , Senior Counselor and former Chairman a CEO of MS&L
     
12.00-13.00 OBĚD  
     
13.00-14.30 C. JAK SI MŮŽE PR UKOUSNOUT CO NEJVĚTŠÍ KUS KOLÁČE MARCOM? Uvedení soutěže a moderace: Barbora Tachecí, moderátorka, TV Prima
     
 
Vybraní PR profesionálové budou mít 7 minut (a ani o vteřinu více) na prezentaci JEDNOHO nápadu, jak nejlépe obhájit PR v rámci marketingové komunikace tak, aby získalo ještě větší prostor


Účastníci summitu budou ve skupinách posuzovat a hodnotit jejich výkony, po soutěži každá ze skupin oznámí svou volbu vítěze
Metodou "Pecha Kucha" nás přesvědčí soutěžící:

Michaela Benedigová, Managing Director, Seesame
Ondřej Drábek, majitel, BeefBrothers
Jakub Hrabovský, PR Manager, Corporate Affairs Vodafone Group, Vodafone UK
Petra Mašínová, Ředitelka korporátní komunikace, New World Resources N.V., OKD
Václav Pavelka, Managing Partner,Native PR
Janis Sidovský, ředitel marketingu, TV Barrandov
     
  Finální verdikt poroty a oznámení vítěze Pecha Kucha soutěže
     
14.30-15.00 PŘESTÁVKA NA KÁVU / ČAJ  
     
15.00-16.30 D. A JAK DÁL? Moderace diskuse: Vladimír Bystrov, Strategic Planning Director, Bison & Rose Advertising
     
  DISKUSNÍ BLOK NA TÉMA:
Co musí pracovníci v public relations zlepšit, aby měl obor PR šanci získat v budoucnu větší část finančních rozpočtů na komunikační aktivity?

     
  Úvod do diskuse: Prezentace výsledků výzkumu „Zítřek PR z pohledu profesionálů v ČR“

Panelisté:       Jana Budíková, ex- CEO, Tchibo ČR / SR
                     Lidija Erlebachová, Manažerka korporátní komunikace, Henkel                      Czech Republic
                     Jaroslav Jíra, Sales & Marketing Director, GfK Czech
                     Karel Křívan, Ředitel, Mousehouse Agency
                     Libor Kytýr, Director PR & Communications, Ahold ČR
                     Martin Orsag, Communications Manager EMEAI, Honeywell Specialty
                     Materials
                     Filip Remenec, tiskový mluvčí, Czech Tourism
                     Jakub Vít, Government Relations Manager, Philip Morris ČR
     
16.30-17.00 SHRNUTÍ ZÁVĚRŮ Z KONFERENCE A VYHLÁŠENÍ PR MANAGERA ROKU Moderace: Pavlína Rieselová, člen Výkonné rady APRA
     
17.00-17.30 OBČERSTVENÍ A NETWORKING  
Jste zde: PR SUMMIT O PR Summitu Minulé ročníky