Aktuálně

Neprodávejte data, ale problémy, které řeší

V pořadí již třetí ročník konference Primetime for... Big Data, který se tradičně konal v prostorách Národní technické knihovny v Praze, navštívilo více jak 150 účastníků ze sféry marketingu, obchodu i vedení firem.


Videostory: Novinky z mobilního marketingu

Čtyři osobnosti, čtyři příběhy z mobilního světa Publics One, Mastercard, Česká spořitelna a Footshop.cz


Vše co je dnes online, je i mobile.

Čtvrtý ročník konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně představil aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i konkrétní příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály pro reklamu, prodej i péči.


Mobile is the new online!

Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.


Jak vytěžit potenciál PR pro rozvoj byznysu

V pořadí osmý ročník odborné konference Public Relations Summit 2016 se konal 20. října v Žofínském Paláci. Téma konference přilákalo necelé dvě stovky účastníků, mezi nimiž nechyběli zástupci z řad PR manažerů, tiskových mluvčích, manažerů komunikace, zástupců agentur i státní správy.


Blue Events představují portfolio pro rok 2017

Prolistujte si portfoliem konferencí, které pro vás v následujícím roce připravujeme a zaneste si termíny svých favoritů do diáře.


Být jednoduchý není jednoduché, ale umožní to vytvořit neodolatelnou značku

Praha 23. 9. 2016. Téma letošního ročníku odborné konference Jak vytvořit neodolatelnou značku zaujalo brand managery a odborníky na řízení a rozvoj značek natolik, že sál pražského Slovanského domu byl zcela zaplněn a organizátoři z Blue Events museli několik dní před akcí zastavit registraci. Neodolatelné značky, jejich růst a umírání, příběhy úspěšných i těch, které vstaly z popela, si zaujatě vyslechly téměř čtyři stovky marketérů. Hlavní řečník konference Ken Segall představil magickou koncepci jednoduchosti inspirovanou především jeho dvanáctiletou spoluprací se Stevem Jobsem, ale též 40 leadery z celého světa.


Brand Management 2016 představí kromě atraktivního programu i konferenční mobilní aplikaci.

Jedním z témat, jimiž se bude 21. 9. 2016 ve Slovanském domě zabývat letošní Brand Management, je jak pečovat o zákazníky v nové všudypřítomné a propojené digitální době. A protože i organizátoři nechtějí v péči o účastníky akce zůstat pozadu, připravili pro ně konferenční mobilní aplikaci, která jim poskytne nejen užitečné informace, ale usnadní i kontakt s řečníky a dalšími účastníky.


Program konference Brand Management 2016 zveřejněn

Vyvážené zastoupení odvětví i firem v různých fázích vývoje avizuje velmi zajímavou diskusi o řízení značek.


Myslete jednoduše! Bestseller Kena Segalla vychází i v češtině

Praha 20. 7. 2016; Ken Segall před několika týdny vydal svoji novou knihu „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“. Ta se koncem září objeví i v českém překladu a dne 21. 9. 2016 autor osobně představí její klíčové myšlenky na konferenci Brand Management 2016.


Jste zde: PR SUMMIT Aktuálně